android eller iphone?

En sak jag känner att jag behöver nu är en ny mobil! Att det är en smartphone man vill ha är ju självfallet men vilket märke ska man välja? Hade det här varit för några år sedan så skulle valet varit enkelt,en iphone såklart! Men nu är det inte lika enkelt längre androidmobilerna har blivit en stor konkurent till iphones. Personligen tycker jag nog att iphone är en aning bättre än android i och medd att alla har det och det är lätt att komunicera via imessege och facetime med mera. Android däremot tycker jag har lite roligare och prisvärdare modeller. Appar går att hämta ner på både iphones och androids vilket är väldigt roligt! apparna anpassar man helt efter inträsse, mat till exempel!
En rolig modell på en androidmodell är denna! det är en vattentålig xperiamobil.
det är kanske en sån jag behöver eftersom jag inte är särskilt försiktig med mina mobiler...
mobilen går att köpa på phonehouse hemsida för bara 1979kr! Det finns också att köpa andra telefoner som iphone och htc billigt på phonehouse.se.
 
Vad föredrar ni android eller iphone?

Kommentarer
Postat av: lisa

IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!IPHONE!!

2013-03-12 @ 10:21:00
Postat av: vimla

iiiphhhhhhhooooooooonnnnnnneeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!IPHONE!!IPHONE!!

2013-03-12 @ 10:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0